Κεφάλαιο 15ο: Κανόνες GDPR για την εγγραφή κλήσεων



Η καταγραφή κλήσεων είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται ευρέως από επιχειρήσεις και οργανισμούς ανά τον κόσμο. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο και αυτό που θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται για τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, υπάρχουν κανονισμοί που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις, όταν πρόκειται για την καταγραφή κλήσεων.


Ένα σύνολο κανόνων που πρέπει να εξεταστεί από οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό που καταγράφει κλήσεις είναι ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) που τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018. Η μη συμμόρφωση με το GDPR μπορεί να αποδειχθεί δαπανηρή, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμο μέχρι 20 εκατομμυρίων ή το 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών, όποιο ποσό είναι μεγαλύτερο.

Τα υποκείμενα των δεδομένων γνωρίζουν ότι έχουν καταγραφεί;

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα, όσον αφορά τη συμμόρφωση με το GDPR, είναι εάν ένα άτομο έχει επίγνωση ότι καταγράφετε? Προκειμένου να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς, πρέπει να γνωρίζουν και να έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους για μια καταγραφή που πρέπει να γίνει.

Η καταγραφή αποθηκεύεται με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα;

Το GDPR ορίζει ότι τα προσωπικά δεδομένα πρέπει να αποθηκεύονται και να υποβάλλονται σε επεξεργασία κατά τρόπο που να είναι ασφαλές και να είναι εύκολα προσβάσιμο εάν οι αιτήσεις υποβάλλονται από το άτομο ή από τα σχετικά τρίτα μέρη. Αυτό σημαίνει ότι κάθε επιχείρηση που καταγράφει κλήσεις πρέπει να δώσει προσοχή στον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύονται.
GDPR και νόμιμου ενδιαφέροντος

Η συγκατάθεση δεν είναι η μόνη νόμιμη απαίτηση, καθώς μπορεί να υπάρχει ένας έγκυρος (νομικός) λόγος για την καταγραφή μιας κλήσης λόγω νόμιμου συμφέροντος. Για παράδειγμα, εάν κάποιος καλεί υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης τότε η κλήση μπορεί να καταγραφεί για λόγους ασφαλείας. Επιπλέον, η καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων είναι υποχρεωτική σε ορισμένους επιχειρηματικούς και εμπορικούς τομείς. Το δικαίωμα, που κατοχυρώνεται στον νόμο περί προστασίας δεδομένων (DPA), για να ζητήσετε αντίγραφο σε κάθε εγγραφή που σας αφορά, διατηρείται με το GDPR.

Μπορεί η εγγραφή να διαγραφεί εάν ζητηθεί;

Μια σημαντική πτυχή του GDPR είναι το δικαίωμα στην λήθη. Αυτό ισχύει όταν ένα άτομο ζητά να διαγραφούν τα δεδομένα που διατηρούνται γι 'αυτά. Εάν δεν υπάρχει κανένας λόγος για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να συνεχίσει την επεξεργασία των πληροφοριών, πρέπει να συμμορφώνονται με την αίτηση διαγραφής. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να διαγράψουν τις καταγεγραμμένες κλήσεις όταν είναι απαραίτητο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030